Trixbox

 

KOMPLETNÍ FIREMNÍ INFORMAČNÍ

A KOMUNIKAČNÍ ŘEŠENÍ

 

 

 

 

 

Trixbox je světově nejpopulárnější distribuce založená na Asterisku.

Trixbox umožnňje rychlé nastavení VoIP telefonního systému i dalších nezbytných aplikací jako je MySQL, SugarCRM atd. Trixbox může být použit pro domácí uživatele s jednou linkou, pro malé a střední firmy s několika linkami nebo pro velké s několika linkami T1/E1 a call centry a provozem milionů minut měsíčně.

 

Trixbox  je plně softwarové řešení, které v sobě zahrnuje

 

·        ASTERISK – Špičkový VoIP telekomunikační systém. Umožňuje jednoduchou tvorbu hlasových menu, tvorbu Call center. Počet pobočkových linek nebo počet státních linek není nijak omezen. Nemusíte platit žádné licence, při přijetí nového pracovníka stačí přidat telefon.

·        Sugar CRM – firemní informační systém pro řízení vztahů se zákazníky přístupný odkudkoliv přes www rozhraní (správa firem a kontaktů, vedení záznamů o jednání, schůzky, plánování, správa emailů, vedení záznamů o poptávkách, obchodních případech, řízení projektů, rozdělování úkolů, marketingové kampaně a vyhodnocování jejich úspěšnosti,  atd.). Propojení záznamů o firmách s telefonem pracovníků umožňuje snadné volání přímo z informačního systému CRM a vytváří unikátní celek.

·        FOP - WWW rozhraní pro panel operátorky umožňující sledování provozu, přepojování hovorů, sledování a řízení front hovorů.

·        ARI - Voice mail systém s www rozhraním a možností zasílání vzkazů do emailu. Uživatel má možnost si vypsat své hovory, přehrávat nahrané hovory, řídit chování své telefonní linky.

·        Nahrávání hovorů - může sloužit pro zlepšení komunikace se zákazníky, vést záznamy o komunikaci na režimových pracovištích nebo dokumentovat telefonické obchody, hlášení nehod apod.

·        CDR - systém pro uchovávání údajů o provozu a tvorbu statistik o telekomunikačním provozu ve firmě

·        Příjem faxů - systém detekuje faxový tón, přijme fax a pošle ho uživateli do emailu. Každý pracovník tak má svůj vlastní fax.

·        Meet Me konference – systém pro řízení konferencí, umožňující vedení jednání a porad na dálku, tvorbu chatů apod.

·        Instant Messaging – Systém umožňuje i rychlou písemnou komunikaci mezi pracovníky.

 

Zde si můžete zkusit DEMO uživatelského rozhraní serveru TRIXBOX

 

 

 

Aplikace

 

Firemní telefonní ústředna – firemní telefonní linky mohou být umístěny v jedné budově, stejně tak jako na vzdálených pracovištích.

Call Centrum – Umožňuje tvorbu hlasových nabídek, vytváření skupin agentů, tvorba časových podmínek a nastavení distribuce hovorů

Informační služby – propojení telefonního systému s databázemi umožňuje vytvářet pružné informační systémy (stav zákaznického účtu, objednávky apod.)

Rozšíření PABX – rozšíření služeb stávající telefonní ústředny

 

 

 

Použité technologie

§                               Linux – Stabilní operační systém s mnoha možnostmi. 

§                               Asterisk – VoIP hlasový server

§                               APACHE – Nejrozšířenější internetový a intranetový server WWW server (uživatel má přístup ke službám odkudkoliv přes www stránky)

§                               MySQL - Databázový server

§                               TFTP server  - umožňuje provisioning (centrální strávu) koncových zařízení (telefonů, bran apod.)

§                               CRON – systém pro zálohování

§                               Samba server – Server pro prezentaci systému v sítích Microsoft

 

Doporučená konfigurace serveru

 

Typ procesoru

Paměť

Počet hovorů

Počet skupin

Celeron

256MB

5

2

Celeron

512MB

8

3

Pentium 4

512MB

15

6

Pentium 4

1GB

23

9

Pentium Dual Core

512MB

15

6

Pentium Dual Core

1GB

23

9

Pentium Dual Core

2GB

46

18

Dual Core XEON

1GB

45

25

Dual Core XEON

2GB

60

33

Quad Core XEON

1GB

68

37

Quad Core XEON

2GB

83

45

Quad Core XEON

4GB

98

54

Quad Core XEON

6GB

100+

70+

 

 

SugarCRM

 

Sugar CRM je open source software pro kontaktní centra a správu firemní komunikace se zákazníky. Je skvělý pro on line řízení vašich kontaktů, plánovaní, sledování aktivit, řízení emailové pošty, řízení projektů, tvorbu marketingových kampaní a podporu automatizace nejdůležitějších obchodních procesů.